OBALOVÝ DESIGN

ukázky prací

Obal prodává a je první, s čím se zákazník setká, když si jde vybrat produkt. Design obalu odráží kvality spojené se značkou, tedy i hodnoty lidí, kteří si výrobky této značky nejčastěji kupují. Obal odlišuje produkt od konkurence a zařazuje jej do určité kategorie či cenového pásma. Obalový design má svá specifika, která je nutné respektovat. Kvalitní obalový design musí splňovat náročné požadavky na praktické funkce (skladování, distribuce, použitelnost) i na originalitu a celkový vzhled. Navrhujeme design obalů (tvar, rozměr, materiál, funkce) i samotný grafický návrh obalu. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně.

Jak vzniká kvalitní obalový design?

Nejdříve je nutné si upřesnit, zda se jedná o nový obal nebo o redesign stávajícího obalu. Poté zmapujeme stávající trh a konkurenci na cílovém trhu.

Klíčová je znalost produktu. S klientem si upřesníme, jaké je poslání značky a produktu vůbec. Nejzákladnější jsou informace o cílové skupině, způsobu prodeje, kvalitě, složení, o výrobci a spousta dalších specifik, které jsou více či méně důležité v závislosti na daném produktu.

Poté nastává fáze samotné realizace designu obalu. Při navrhování obalu se postaráme o dodržení veškerých technických požadavků při zachování originality a kreativity designu.